Monday, March 8, 2010

67 hari di tahun 2010..

hmmmmmmmmm.................. da lame tk menulis da lame tk meluahkan,,. biala hari ni seme rase terluah.. siapa aku.. di mana aku.. bia tk sape tahu.. andai ad ruang, di sini ku bicara..

sedaya upaya menjadi AISYA, si penyabar, sang setia yang akan tabah menghadap harinya.. tp masih byk mehnah, masih byk yg perlu belajar untuk menjadi AISYA yang sabar yang hanya akan tersenyum dengan segalanya..

joy januari 2010~~

segalanya indah.. Ya Allah.. aku seolah dikurnia matahari yang memancar di hari hujan dan musim mendung ku lalu menzahirkan sekilauan pelangi yang menceriakan hidupku.. hepinye.. sambil aku panjat syukur, sambil aku menghargai.. tp nth npe.. sang matahari mule melangkah pergi...

everythg was noted... indahnye hidup.. rasa dihargai.. each second r soo sweet n great..

fade february 2010~~

biapun ujan da reda... matahari da mule ditutp awan.. hariku mendung..

kenapa?? if benar yakin, segalanya akan bertmbh baik. it will develop into a good situation. tp npe bile seme da ok. then evrytg should start from beginning.. it was jz an excuse to escape.. hate it,. benci org tk jujur.. benci segalanya.. benci org yg dua muke.. org yg play safe.. hate it..

messy march 2010~~

dark cloud in my days...matahri da pergi... mustahil pelangi dtg lagi..

benci sgt amat.. ja tk kaco hidup org.. tp org kaco hidup ja.. ko yg datg, then sbb ko aku terpksa blah... yes.. dengn ikhlas hati aku blah sbb tu yg aku da ckp dari mule.. bodo gk aku yg trima ko masuk dalm hdup aku dan skrg ko hancurkan seme. bangang.. aku mmg tk suke talam dua muke, belagak, sombong, kurg ajr, rude cam ape ntah.. so plz.. jgn kaco aku lagi!!
n kepada matahari- u had leave me alone, thats ok for me.. now, i noe i can live without u,.. n its not worth it to be sad or keep on be nice to someone like u...

enuf then.... hate me who wrote those bad things.. but still i am normal human who learn to be brave, strong, patient... hmm... dah2.. da tknk tulis cam di atas lg!!

8thmarch 2010..
since 24 dis 2009, saya da tk contact ngn si ribut yang bawa hujan lebat dalam hidup saya.

sekarang saat ini,. hujan da tkda, matahari da tkda, yg ada hanya langit mendung.. tp tkpe..
saya yakin AISYA akan leh kawal segalanya.. secara sistematik berhemah dan tersusun dengn panduan akal dari allah.

AISYA ingin pulang ke pangkuanNYA.. Aisya tk mahu lg stress.. Aisya nk buang sakit di hati ni.. Aisya nk jalani hari mendung ni dengn tenang... Aisya nk bersyukur sebyknya.. Aisya akn tenang.. insyaAllah.. Aisya nk atur hidup sekarang.. huhu.. doakan Aisya...

No comments:

Post a Comment

sharing is caring...