Thursday, October 8, 2009

oh my............... ~~~


a vey gooooooddddddddd morning even it is not toooooo GREAT! huhuhuhu
keadaan tidak seperti dirncang.. sapetutnye bgn kul 4pg utk siapkan keje tapi tk jaga.. then trus lena hingga subuh gajah.. huhuhu,, sangt amat sedih.. tp tkpela.. kene truskan detik2 yg ad dengn penuh komited, dedikasi dan produktif.. kepala masih berdenyut2.. hope after siap siaga, things get better.. cuaca masih mendung.. seolah megerti pncanindera mataku yang masih tidak dapt melhat sinar cantk si mentari dengn sepenuhnya lagi.. huhu.... so after lunch la masuk ofis walau sijil pengesahan kesihatan yang kurang sedap ditatap masih menyatakan hari ini cuti. saya nak jugak bekerja.. siapkan apa terdaya. wahai mikroskp olympus ku, saya amat merindui mu.. kangan bangat, sabar ye. nanti bile sihat sepenuhnya mata, kite sama2 berbakti lagi kepada negara.. heeeeee... ok2.. ada beberapa document yang perlu diteliti dan perlu diekstradaksi, kemudian beberapa helai kertas surih juga perlu diconteng, dan seterusnya beberapa slide dan nota perlu disediakan..

Ya Rabbi, hanya engkau yang memahami hati, hanya engkau yang tahu budi dan hanya engkau yang boleh mentafsir fikirku, berkati aku Ya Allah.. titipkan aku sedikit kecerdasan akal, kurniaankan aku sedikit kekuatan dan anugerahkanlah aku keimanan kepadaMu yang berpnjangan.. amin..

No comments:

Post a Comment

sharing is caring...